RODO dla firm

Nasza działalność opiera się na wspieraniu podmiotów publicznych i prywatnych w ich działaniach w obszarach zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz ochrony danych osobowych.

Pomagamy organizacjom w wykonaniu analizy ryzyka, planowania postępowania z ryzykiem i zarządzania ciągłością działania, a także spełnić i wdrożyć polityki bezpieczeństwa informacji oraz testowania wdrożonych środków ochronnych. Wspieramy i aktywnie doradzamy podmiotom w spełnieniu specyficznych wymagań prawnych.

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dostosowaniu podmiotów do wymagań przepisów o ochronie danych osobowych, wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz zarządzania zgodnością z obowiązującymi przepisami prawa.

Nasz zespół to pracownicy posiadający wieloletnie doświadczenie w projektach z zakresu ochrony danych, wdrażania systemów zarządzania, doradztwa informatycznego w wielu podmiotach publicznych i prywatnych, w tym z uwzględnieniem specyficznych wymagań organizacyjnych.

Każda z usług realizowana dla Państwa jest indywidualnie dobrana i dostosowana do potrzeb i możliwości Państwa firmy.

Staramy się nie obciążać Państwa pracowników. Naszym celem jest zajęcie się kompleksowo doprowadzenia Państwa organizacji do pełnej zgodności z ustawą o ochronie danych osobowych, rozporządzeń i przepisów unijnych.

Gwarantujemy, że tak kompleksowa opieka zapewni Państwa firmie bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych, a zaoszczędzony w ten sposób czas pracy Państwa pracowników przyczyni się do zwiększenia efektywności biznesu i uchroni przed karami.

Zakres naszych usług to m.in.:

  1. Przeprowadzenie audytu zgodności firmy z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO).
  2. Szkolenia obecnych i przyszłych pracowników z zasad prawidłowego przetwarzania danych osobowych i zagrożeń związanych z cyberprzestępstwem.
  3. Przeprowadzenie analiz ryzyka i planu ciągłości działania.
  4. Przygotowania dokumentacji rejestru czynności przetwarzania danych osobowych w firmie.
  5. Przygotowania dokumentacji Polityki Bezpieczeństwa Informacji.
  6. Przygotowania dokumentacji Instrukcji zarządzania systemami w których przetwarzane są dane osobowe.
  7. Opracowanie Klauzul informacyjnych.
  8. Przygotowania upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
  9. Przygotowania umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
  10. Przygotowania zarządzenia powołującego Administratora Danych Osobowych.
  11. Przygotowywania okresowych sprawozdań.
  12. Przygotowania zgłoszenia Inspektora Ochrony Danych do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  13. Reprezentowania Administratora Danych Osobowych w kontaktach z UODO
  14. Pełnienia roli Inspektora Ochrony Danych IOD w Państwa firmie.

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat usługi wdrożenia RODO – zapraszamy do kontaktu:

Usługi realizujemy terenie całej Polski lokalnie, na miejscu u Klienta