Nasza działalność opiera się na wspieraniu podmiotów publicznych i prywatnych w ich działaniach w obszarach zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz ochrony danych osobowych.
Pomagamy organizacjom w wykonaniu analizy ryzyka, planowania postępowania z ryzykiem i zarządzania ciągłością działania, a także spełnić i wdrożyć polityki bezpieczeństwa informacji oraz testowania wdrożonych środków ochronnych. Wspieramy i aktywnie doradzamy podmiotom w spełnieniu specyficznych wymagań prawnych.
Posiadamy wieloletnie doświadczenie w dostosowaniu podmiotów do wymagań przepisów o ochronie danych osobowych, wdrażania systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz zarządzania zgodnością z obowiązującymi przepisami prawa.
Nasz zespół to pracownicy posiadający wieloletnie doświadczenie w projektach z zakresu ochrony danych, wdrażania systemów zarządzania, doradztwa informatycznego w wielu podmiotach publicznych i prywatnych, w tym z uwzględnieniem specyficznych wymagań organizacyjnych.
Każda z usług realizowana dla Państwa jest indywidualnie dobrana i dostosowana do potrzeb i możliwości Państwa firmy.
Staramy się nie obciążać Państwa pracowników. Naszym celem jest zajęcie się kompleksowo doprowadzenia Państwa organizacji do pełnej zgodności z ustawą o ochronie danych osobowych, rozporządzeń i przepisów unijnych.
Gwarantujemy, że tak kompleksowa opieka zapewni Państwa firmie bezpieczeństwo i ochronę danych osobowych, a zaoszczędzony w ten sposób czas pracy Państwa pracowników przyczyni się do zwiększenia efektywności biznesu i uchroni przed karami.
Zakres naszych usług to m.in.:
- Przeprowadzenie audytu zgodności firmy z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych (RODO).
- Szkolenia obecnych i przyszłych pracowników z zasad prawidłowego przetwarzania danych osobowych i zagrożeń związanych z cyberprzestępstwem.
- Przeprowadzenie analiz ryzyka i planu ciągłości działania.
- Przygotowania dokumentacji rejestru czynności przetwarzania danych osobowych w firmie.
- Przygotowania dokumentacji Polityki Bezpieczeństwa Informacji.
- Przygotowania dokumentacji Instrukcji zarządzania systemami w których przetwarzane są dane osobowe.
- Opracowanie Klauzul informacyjnych.
- Przygotowania upoważnień do przetwarzania danych osobowych.
- Przygotowania umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
- Przygotowania zarządzenia powołującego Administratora Danych Osobowych.
- Przygotowywania okresowych sprawozdań.
- Przygotowania zgłoszenia Inspektora Ochrony Danych do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Reprezentowania Administratora Danych Osobowych w kontaktach z UODO
- Pełnienia roli Inspektora Ochrony Danych IOD w Państwa firmie.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat usługi wdrożenia RODO – zapraszamy do kontaktu:
Usługi realizujemy terenie całej Polski lokalnie, na miejscu u Klienta